torsdag 5 september 2013

Ok, jag har hästabstinens.

Det är två dagar sedan jag var i stallet, och jag har redan abstinens. 
Aldrig att jag kunde tro den dagen jag bestämde mig för att lägga ner allt med hästar, den dagen i mars 2010, då jag överlät Jason till en ny ägare att jag skulle någonsin längta såhär efter häst igen. För jag var så otroligt bränd på det. 
Nu dröjde det inte länge innan jag var igång igen, jag klarade inte hålla mig från hästeriet helt, då på ridskolan och red El Paso regelbundet. Sedan var det Ville, också på ridskolan. Och sedan fick jag erbjudandet att börja hos Gunilla och Minerva, och nu finns ju även Descarada där. Och dessa två hästar känns så mycket som mina egna det bara går även om det inte är det. De är helt underbara och jag tycker så mycket om dom!!
Och som sagt, nu har jag vart från stallet i två dagar och hållit mig hemma och snorat, men imorgon ska jag dit, en liten ridtur står på schemat, och det ska bli helt underbart!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar