onsdag 11 september 2013

Sorgens dag :(

Idag har tyvärr två av mina fyrbenta vänner fått lämna oss. 

En av dom är Sivan. Älskade Sivan, Beata och Doris mamma, Sunnys mormor. 
Denna underbara lilla katt har stått mig nära, nästan som mina egna. Hon är mitt bonusbarn, som tillsammans med Sally och Penny har bott här hos oss på kollo. Efter en kort tids sjukdom fick hon idag somna in. Fruktansvärt sorgligt. Känner med Anna, mina tankar och styrke- tröstkramar till dig min fina vän.

Finaste Sivan
Vila I Frid Gumman


Mina tankar går även till Ebba och hennes familj, då även Spice har fått gå vidare efter en långdragen skada. Denna fina ponnyn lärde jag känna 2008, och har fått äran att följa hennes och Ebbas utveckling med åren, tränat dem och det har gått så fint. Så tråkigt detta, även jag har fäst mig väldigt mycket vid Spice. Varmaste kramar till Ebba och familj.

Fina Spice
Vila I Frid härliga ponny

2 kommentarer:

  1. Fina sivan❤
    Så jobbigt när djuren är sjuka & man måste ta det hemska beslutet:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är det värsta :( Usch. Saknar de båda redan <3

      Radera