måndag 9 september 2013

Måndag...

Gillar dom inte. Känns hopplöst långt till helg igen.
Och är redan helt slut, bara efter idag. Funderar lite på vart jag ska hitta energi till de andra dagarna?? Aja, de ska väl gå ändå, men hade vart trevligt att vara lite pigg, man hänger med mycket bättre då. 
I morgon väntar en LÅNG dag med föreläsningar, det ska bli jobbigt. Ja, jag vet att jag gnäller nu, men att sitta still så länge funkar inte riktigt, blir så fruktansvärt rastlös, och när det har gått över efter att ha våndats bra länge kämpar jag mot att somna. 
Hoppas verkligen att det är föreläsningar som lyckas fånga mitt intresse i morgon. 

Men förutom gnäll så måste jag berätta nåt bra med, jag vart godkänd på farmakologitentan!! Gööött!! Nu är det bara symtomtentan som släpar, den skrev jag ju, men kan inte ens ha tur med den, den kommer inte bli godkänd. Men jag är grymt lycklig över farmakologin!! Tredje gången gillt :D

Fina, fina Doris!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar