måndag 16 september 2013

Och nu kom nerverna...

Imorgon är det dag, första praktikdagen på ortopeden. 
Och det börjar kännas nervöst!! Jag kan säkert få minnet att funka vad det gäller de praktiska sakerna som att sätta nål, ta prover och blodtryck och sånt med lite övning, men det är ett helt nytt ställe, jag har aldrig satt min fot på Mölndals sjukhus, och alla nya människor och tja, allt. 
Ska sätta mig nu och kolla buss och spårvagnstider, samt se om jag hittar nån karta över huset. Om inte så löser det sig ändå, får följa skyltar. Börjar inte förrän nio, så jag har lite tid på mig, det är bra. Hittade en uppgift som tydligen skulle göras innan praktikstarten, så har tittat in på den nu, och kör den imorgon. Vet att jag inte är ensam om att ha missat den, man kan inte på något sätt anklaga institutionen att vara tydliga med vad som ska göras. Det löser sig nog. 
Aja, nu ska jag ladda inför imorgon, ha det fint!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar