torsdag 19 september 2013

Ledig dag

Undrar lite vart den tog vägen bara. Känns inte som jag vart ledig idag, jag är tröttare nu än vad jag var igår kväll. Och jag har ändå tagit det lugnt. 
Aja, börjar inte förrän 14.00 imorgon, så hoppas på att få vilat upp mig lite tills dess. 
Hade en träning ikväll, en urgullig tjej som lånade Minerva :) Det gick toppen!! Samtidigt red Ebba Descarada, och det gick kanonbra!! Hon verkade trivas med Ebba, och tvärtom. De skuttade över ett 40 centimeters hinder, det gillade Descarada!! Lite bus fick hon in med, en hopp-skutt-på-bakdelen-sparka-bakut-bus-och-upp-på bakdelen-igen. Det löste Ebba hur bra som helst, Och efter det skötte hon sig fint. 
Det är så kul med hästarna!! 
Nä, nu ska jag ladda om inför i morgon. Ha det fint!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar