onsdag 4 september 2013

I brist på annat...

.Jag orkar inte direkt hålla igång, men ändå blir jag rastlös. Så idag bakade jag bullar. Brände hälften, lite ouppmärksam ;) Aja, dom går säkert äta. 
Jag har pluggat lite med, men svårt även där att fokusera. Har en del att läsa in tills på fredag, jag fick hem boken igår först så jobbat på bra ändå tycker jag för jag har kommit till hälften.
Har bestämt mig att pensionera min dator med, det är dags för en ny nu, denna trotjänaren funkar inte nåt vidare längre, trots livsuppehållande försök. Har lagt undan pengar till denna ofrånkomliga utgift och nu ska det nog räcka till. Nu ska jag bara komma underfund med vad jag ska ha, det är ju en djungel... Vet inte om jag har så höga krav egentligen, den ska funka att göra arbeten på, alla dessa skolgrejer som ska skötas, samt att den ska vara bra när jag hanterar mina foton. Annars använder jag ju datorn mest till internet utöver detta. Ska nog bli bra. Med lite hjälp från de som kan detta bättre än jag så ska jag nog fått skaffat mig en ny dator. Får bli min födelsedagspresent till mig själv ;)


2 kommentarer:

  1. Säger bara: Mac är bäst!! Lite dyr i inköp, MEN man har den hela livet sen höll jag på att säga. Sköter allt automatiskt. Man behöver inte ha alla dessa installationsprogram som man har till PC

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hör detta :)
      Christian har en och förespråkar den, tyvärr kan jag inte komma upp i den prisklassen än på ett bra tag, även om jag skulle vilja... Tusan, ibland vill man inte vara student!! Liite tomt i kassan typ jämt då ;)
      Kram!!

      Radera