fredag 22 november 2013

Från 100 till noll

Hela veckan fram tills idag har tempot vart högt, massor har blivit gjort, sånt där tråkigt som annars inte blir gjort. Som att rensa lådor som stått i några år. Detta vart visserligen till katterna stora lycka, finns det nåt roligare än att få röja bland en massa saker?? De hade skoj är det minsta jag kan säga ;) Jag lyckades till och med att hitta en bortglömd tusing som legat i ett kuvert i ett par år sedan jag fyllde 30 år! Den räddade mina resor fram och tillbaka till Göteborg, för ett nytt busskort var det dags för i onsdags, och utan detta fyndet så hade jag inte löst det utan att be om lite hjälp... Gött :)
Men idag, energin är borta. Har verkligen försökt att komma igång. Men icke. det enda vettiga jag gjort är att jag släppt ut hästarna och tvättat min stalljacka. Annars har jag blivit bortskämd med lunch hos farmor, och mamma och jag åkte och handlade mat. Men så mycket nytta har jag inte gjort. Fast planen var annorlunda. Men vissa dagar blir det så, kommer igen imorgon igen!!

Katterna har däremot hållit igång idag ;)

2 kommentarer:

  1. Fint kort. Det va några år sedan små nissarna bodde här. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, tiden går väldigt fort!! Men det ser ut såhär dagligen än ;) Kram

    SvaraRadera