lördag 20 september 2014

?

Vaknade i morse och hade ingen som helst aning om vilken dag det var. Funderade en stund och kom fram till måndag. 
Hej och hå... 
Är jag lite vilsen?? Jo, jag tror det...
Det tog en bra stund innan jag hittade till rätt dag i huvudet, fick inte ihop det alls i morse. Kanske inte konstigt, upp tidigt och till stallet, Christian åkte tidigt till pingistävling, och jag och Liselott skulle ha pluggdag här. Vanlig veckodag var det enda som dök upp i min skalle...
Och inte är det bättre ordning nu, men jag vet att det är lördag i alla fall. Fast hjärnan fortsätter att envisas med att det är måndag... suck... Aja, blir väl rätt nån gång... 
Ska lura ut hur jag ska modifiera Beatas body med, för hon har kommit på hur hon ska få in näsan i öppningen vid ljumsken och komma åt och tvätta på såret. Inte bra. Får sy på nåt. Vad och hur vet jag inte... Får lösa det på nåt sätt... Så det tänker jag fylla mina tankar med nu, för plugg var alldeles för tråkigt...


2 kommentarer:

  1. Förstår dig. Tråkigt med plugg, stackars dig! Men kämpa på! Det kommer bli jättebra till slut! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!! Bara så tråkiga grejer nu, känns inte meningsfullt överhuvudtaget... vi granskar artiklar... Oh' yes, jag tänkte bli sjuksköterska ja...

    SvaraRadera