fredag 26 september 2014

Trött fredag

Efter att Liselott och jag slitit hår över uppgiften om trams-artiklar så gott som hela dagen tog energin slut. Fullständigt. Orken liksom bara försvann. Det är jobbigt att vara så djupt frustrerad över något. Och i frustrationens tecken dök så även magkatarren upp. Hejaheja. 
Antar att det vart lite väl mycket det senaste, med allt från Beatas tillstånd till en jäkla massa i skolan. Min plan för hösten var ju att den skulle vara hyfsat lugn (enligt de som gått innan skulle denna terminen vara just lugn) att jag skulle kunna gå in och jobba en hel del! Det gick ju inte bra alls. Planer ska man inte ha, dom brukar gå upp i rök ändå. Man blir bara besviken. Lika bra att ge upp det där.
Nu tar jag och struntar i att det är fredag och släcker lampan och sover. Hej från en bitter jag.

Beata spanar på leksak med Sunny påhejande bakom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar