lördag 13 september 2014

Däckad


Jag får se mig besegrad, jag är helt slut. Förkylningen känns som mer än en förkylning, bihålorna håller på att ta kol på mig, likaså trycket i öronen. 
Och nåt jag funderat på under kvällen är hur mycket snor det kan komma ur en näsa??? Helt ofattbart alltså, rinner som värsta kranen även när den är helt igentäppt... Sanslöst... Men jag hoppas på att det försvinner lika fort som det kom. För jag har tråkigt. Orkar inte göra nåt, och det stör mig, gillar inte att sitta still såhär. Var iväg och red en sväng i morse, innan jag insåg att jag egentligen inte orkade, och det var gött att vara ute, men sen, ja, not good... 

Aja, bara att genomlida, det går ju över. Kunde vart värre, 
Nu ska jag ut och natta hönsen, sen ska jag snora en stund till innan det är dag satt sova. Ha den fortsatt fin lördag på er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar