söndag 28 september 2014

Klar!!

Efter att ha ägnat hela helgen åt hemtentorna är jag nu äntligen klar!! Och det bästa är att de egentligen inte behöver vara klara förrän fredag kväll ;) Varför jag då stressat med det är att vi delar böckerna jag och Liselott, och nu var det hennes tur att ha dom. Så behövde bli klar för det. En sak till som är bra är att vi inte har någonting på hela veckan förrän på fredag, ett seminarie om förra uppgiften. Behöver förbereda inför det, men annars är jag fri!! Hur gött?? Helt underbart kan jag säga. 
Och imorgon kväll ska Beatas stygn tas, Väldigt skönt det med, hon börjar bli väldigt rastlös och pillig nu, nu är det dags att bli från från trådar och bodys. Så skönt för henne!! Kanske blir det body nån dag till, så hon inte tvättar upp och irritera de små såren efter tråden, men det kan vi stå ut med, hon kommer att få röra sig fritt i huset igen ändå, inget vaktande!! Att ständigt vara övervakad har hon tröttnat på med, att inte få gå som man vill, ja, inte Beatas grej... Och inte få tvätta sig som man vill, typ kränkning. Så detta blir bra!! Dock har vi en ny, mindre trevlig utmaning framför oss, men den väntar jag med tills imorgon att nämna nåt om. Vill hålla kvar det som är bra nu.
Så nu de närmsta dagarna ska jag göra vad jag vill, och till det räknas att städa kylskåpet. Det ni, det går inte av för hackor!! Tänk att man kan längta efter nåt så tråkigt, måste väl vara ett tecken på hur overkligt tråkigt man har haft!! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar