lördag 2 juli 2011

Det blir så fint!

Här hemma har det hänt grejer medans jag vart på jobbet. Pappa har vart här idag och tillsammans med Christian har de fortsatt sätta muren, och de har kommit en bra bit på väg! inte mycket kvar på denna nu! Visserligen så är det en sida till som ska sättas mur på, men man måste ju börja nånstans!
Nu ser man verkligen hur fint det kommer att bli!

Det har vart varmt och kvavt idag så det var skönt att komma hem, i och bytte om till badkläder och tog ett dopp i ån med en gång. Uppfriskande! Pontus for omkring i vattnet som tokig och försökte valla både mig och pappa som även han passade på att bada. Han tyckte vattnet var kallt, förstår inte detta, jag tycker det är varmt!

I morgon ska vi åka till Rångedala plantskola, vi har plan på att köpa en buxbom och sätta den strax innanför muren!

Hur som helst så börjar jag bli väldigt ridsugen, ett dressyrpass skulle inte sitta fel nu! Kom att tänka på att det var längesedan jag träffade Ville, får nog ta och hälsa på honom på sommarbetet nån dag. Hoppas han äter upp sig ordentligt, han är en smal rackare, behöver mer hull på kroppen.


Vackre Ville och jag i våras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar