torsdag 21 juli 2011

Nu har jag... SEMESTER!!!

Nedräkningen är avslutad, nu är jag äntligen ledig!!!
Tankarna har börjat samla sig igen, skönt! Var bara slutspurten som gjorde mig snurrig ;)
Nu ska här pysslas, och i den takt jag själv vill, inte bli avbruten av att man måste iväg ett helt dygn eller så.
Jag har inlett min semester med att dammsuga på logen, tvätta och diska, låter inte så kul kanske, men skönt ha det gjort :)
Nu har jag ätit färskpotatis och tagit mig ett glas rosévin, inte dumt!
I morgon tänkte jag måla lite fönster, alltså hoppas jag på uppehåll. Och vid elva i morgon fm kommer Sally, Sivan och Penny, mina bonuskatter! De ska stanna till nästa helg, så nu blir det dubbelt upp med gos :) Har faktiskt saknat dem sedan de var här sist :) Visserligen har jag hunnit med att hälsa på dem, så det har inte vart så farligt ändå. Men det är nåt visst med att få ha ett gäng katter till att gosa med här hemma!
Hmm, kanske ska inse att jag kan klassas som Crazy CatLady ändå, haha!;)

I alla fall, ikväll blir jag inte långdragen här i soffan, jag är trötter! Bäst att ladda upp på bästa sätt inför hela långa semestern!


En som har semester, Midnight Oil, ridskolans ponny på sommarbete!

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det :) Hela tre långa veckor att bara göra som man vill!!

    SvaraRadera