lördag 9 juli 2011

Godmorgon!

Åh, vilken härlig dag!
Solen skiner och jag är på bra mycket bättre humör än igår :)

Vad ska göras idag då?
Först på dagordningen står en promenad med Beata och Doris, och Sunny ska få en liten terapistund på trappan. Försöker få henne att tycka att det är roligt ute, och istället för att ta henne i sele och gå ut längre med henne då hon bara blir rädd, så har vi nu börjat med små steg, första målet är att hon ska vara trygg när man står på trappen med henne.
Sedan blir det kanske lite målning, om det har torkat sen igår. Eller så får jag rycka lite tistlar. Eller kanske tvätta bilen? Får se, tar den nog i morgon istället.
Kl 16 ska vi på iväg, Christians mamma har fyllt år, så det blir lite kalas där. Mysigt!



Just det ja, igår köpte jag en ny leksak till katterna. Det tyckte dom var kul!
fanns bara ett fel med den....
Jag köpte inte en till dom var! Det var en gul tygbanan fylld med kattmynta, och eftersom de aldrig innan brytt sig om kattmynta, tog jag bara en, för att testa igen liksom.
Och den var otroligt populär! Så pass att de var nära slagsmål om vem som skulle ha den! Så när den är framme får man vara lite lekledare och styra upp det något...
Tror att det får bli två till, så dom har var sin, nästa gång jag åker till Borås!!

Nä, nu ska selarna på, dags för att lufta katter!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar