lördag 30 juli 2011

Sista kvällen med gänget

Ja, i morgon är det dags för mitt goa bonusgäng att åka hem igen. Kommer precis som förra gången bli lite tomt! Men jag har ju mina egna tre katter, så jag ska väl klara mig ;) Har ikväll passat på att gosa lite extra!
Becky var här och hämtade en massa bilder hon skulle få, hälsade på alla katterna, mycket uppskattat av kissarna! Att hon dessutom hade hästkläderna på var ju en superbra bonus tyckte Sally och Penny som gosade loss totalt på hennes ridskor, haha! Det är nämligen så att dessa två är vansinnigt förtjusta i just hästdoft, och speciellt i skorna, de ska till och med tvättas ;)

Tog en tur bort till Beckys stall, provade en sadel på Bolero. Ett gott avbrott från jobbet här hemma :) För idag har jag minsann gett mig på resterande källarfönster, hela fyra stycken. De är målade inuti (sådana där öppningsbara fönster, så det är totalt fyra sidor på varje fönster att måla), och alla karmar är med målade. De ska få en omgång till i morgon, och även utsidan av fönstren. Just det även fönster på ena sidan av huset gav jag mig på i morse med, de har bara en strykning kvar, sedan är de klara, underbart! Nu är det inte många fönster kvar!
Vi var iväg och köpte lister med, eller ja, foder heter det väl, ska sitta runt de nya fönstren och dörren.

Kom nu på en sak, har ju glömt att ladda över bilderna från kalaset till datorn! Haft fullt upp, så det har fallit ur minnet! Då ska jag göra det nu, ha det gott alla där ute!


Vackraste Sivan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar