lördag 16 juli 2011

Helt veckovill!

Just nu är jag fullständigt ute och cyklar vad det gäller veckodagarna!
Har ju oregelbundet jobbschema själv, så jag brukar ha Christians jobbtider som rätar ut min vardag, haha! Men nu har han semester, och jag är helt vilsen! Men men, så länge jag infinner mig på rätt plats, rätt dag och rätt tid så gör det inte nåt, men vilken dag vi är på, det har jag noll koll på ;D

I morse var jag och kollade till och gosade med Jossans katter, hon är iväg och kommer hem senare ikväll, så det blir strax en tur till de små innan jobbet, för en liten titt. I morse hade jag även en träning för Becky och Linn, och jag fick rida Bolero lite för Becky, jisses vilken rolig häst!! Det finns mycket att ta fram i denna häst, mycket potensial för att komma en bra bit!
Tjejerna var riktigt duktiga, Linn har jag aldrig tränat innan, men det fungerade fint! Hon fick börja med att träna på sitsen. Becky fick arbeta mer idag med sidförande jobb, något som Bolero är grym på att slingra sig undan! Men skam den som ger sig! Vi ska allt slipa på detta, snart sitter det :) Vi fick passa tempot i dag med, Bolero ville gärna komma undan med att springa fortare och fortare idag ;)

Hur som helst, nu är det inte många dagar kvar innan jag har semester, på torsdag är sista passet, sedan ska jag gotta mig i tre veckor!! Ska bli hur skönt som helst!! Visserligen har vi massor att göra här hemma, men det är inte samma sak som att jobba :)
Nu är det strax till jobbet som gäller för mig, först en mellanlandning hos Jossans katter. Slutar nio i morgon bitti, bytt lite, rätt gott, skulle slutat 17 i morgon em annars.. Två 24-timmars pass i rad är rätt tufft må jag säga!
Ha en go lördag mina vänner, Tjing!


Snygga Bolero med mig på ryggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar