fredag 8 juli 2011

Mer förslag!

Klara kom med ytterligare några bra förslag alldeles nyss om vad jag kan skriva om!
Det ena är min ridhistoria, vad fick mig att börja med hästarna. Och känslorna jag hade på min första tävling, det kan jag säga redan nu, det kommer jag ihåg som om det var igår! Detta kommer i ett par olika inlägg.
Och vad det var jag fastnade för när jag köpte Jason (min sista häst jag hade), detta kommer tillsammans med Jasons historia som jag nu blev inspirerad att skriva!
Samt före och efter bilder på hus och trädgård :) Kommer att lägga upp dessa lite efter hand som vi fixar :)

Alla dessa nya idéer jag fått kommer att komma lite undan för undan, blandat med mina egna idéer och dagliga tankar och händelser, kan ju inte tömma förrådet med en gång ;)

Tackar än en gång för era förslag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar