söndag 27 november 2011

Formsvacka...

Jag vill egentligen inte klaga, men nu bara måste jag. 
Jag har hamnat i en enorm formsvacka, var på topp för alldeles bara ett par timmar sedan. Vad som hände sen vet i sjutton. Känner mig sur, tvär, orolig, obekväm och låg.
Kan det vara att jag satt mig ner och slappnat av? Tänkte mig en kväll helt utan krav, som jag inte haft på jag vet inte hur länge nu. Har inte tagit mig tid till att göra det. Och nu när jag äntligen gör det så verkar allt komma ikapp. Känns som att jag behöver en vecka för att komma tillrätta med mig själv... 
Det har vart mycket med skolan, innan dess med jobbet, mycket fix här hemma, låghet över att inte kunna fortsätta rida lektion, allt som blivit startat i och med olycka och cykel- och gångvägen, sömnen vill inte infinna sig och trassel med knät som ständigt värker. 
Skulle det må tro vara en förkylning som ligger och lurar? Har haft halsont några nätter. Kan kanske vara så enkelt. Då kan den väl bryta ut så jag blir av med den.
Jag vill så mycket, har så lite tid, och orken tryter känner jag. Vill ha tid och ork, vill göra så mycket, vill ligga på topp. Men ibland blir det inte så. men snart är jag igång igen, tänkte i morgon ;)


4 kommentarer:

  1. Hoppas INTE det är förkylning, iallafall inte så du inte kan följa med på ridturen nästa söndag:)
    Du är säkert snart på G igen ska du se:)

    SvaraRadera
  2. Nä, det är klart! Den ska jag med på, det bara är så! Och kul ska det bli!
    Jag det tror jag med! Gissar på att ett lite bättre väder skulle hjälpa upp det hela med ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. En sak i taget Victoria - och var rädd om dig. Tack för fina bilder!
    Vi ses väl på lördag. /Eva

    SvaraRadera
  4. Ska försöka!! Men allt hopar sig på en gång... Måste se över alla "måste göra saker" och få det till att fungera... Det ska ju göras oavsett... suck...
    Men på lördag kommer jag!!
    Kram!

    SvaraRadera