onsdag 2 november 2011

Jomenvisstasså...

Jag har tappat bort min energi. Kan inte hitta den någonstans. Någon måste ha snott den, jag är rätt övertygad om det. Kan den som tagit den vara snäll att lämna tillbaka den? Jag behöver den.
Jag vet inte vad det är, men är inne i en period med en overklig trötthetskänsla, vill bara sova, vill inte gå upp på morgonen. I vanliga fall är det inga problem. Men, men, piggnar väl till snart.
Gissar att allt beror på att mörkret har fallit på. Inte mycket att göra åt.

Nu blir det tevekväll, ska gå och norpa åt mig en skål av Christians ostbågar och sätta mig och titta på Greys Anatomy, tycker jag låter som en utmärkt plan, så får det bli :)


Skulle behöva lite ljus nu, sol och värme hade inte vart dumt. Det värsta är att mörkret precis kommit, det kommer bli en lång väntan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar