lördag 5 november 2011

Spökkväll var det här!!

I morse var det en träning för Lovisa som stod på Schemat och oj, så bra det gick!! Det lossnade något, vilket flyt det blev, sitsarbete jobbade vi med, och att få med ryggen på Blondy. De var så duktiga båda två!!
Därefter tog jag en tur till byn i tron om att jag skulle köpa kattmat... men icke, stängt, allahelgonadagen idag ju! Men katterna klarar sig fint till måndag, de har mat kvar. Letade även efter en häxhatt till kvällens bestyr, men gick bet på det med...
Åkte hem och tog en promenad på åkrarna med katterna istället, underbart väder och 11 grader varmt, både katterna, Christian och jag njöt. Passade på att fortsätta med renoveringen av gästrummet med.

På kvällen var det dags för halloweenrunda på ridskolan, tänkt var det att jag skulle sälja lotter, men det fattades några spöken så jag fick hoppa in ;) Hade ju redan tänkt att vara utklädd, lånat en häxklänning, men hatten fattades ju... så det fick bli att bösa till håret så det stod åt alla håll i stället, har nog inte haft så mycket hårspray i håret i mitt liv!! Och tack vare Ebba blev det lite smink med, som jag såg ut, haha!! Kände inte igen mig själv, såg galen ut ;) Men ska man göra något kan man lika gärna gå in för det helhjärtat ;)
Det blev en mysig kväll på klubben, lyckades nog skrämma några barn i alla fall ;)

Nu är jag som vanligt alldeles jättetrött och orkar inte ta tag i någonting. Får bli imorgon istället! Då väntar bilen på att bli ren, få på sig vinterdäcken, fortsätta med renoveringen i rummet, insättning av ny fläkt på toaletten och förhoppningsvis lite av det sista höströjet i trädgården innan det är dags för en ny vecka bestående av plugg!


Doddo på en härlig promenad i somras!

2 kommentarer:

  1. när mailar du bilderna!? linn_fargo@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. ska förhoppningsvis få klart dom ikväll, så senare ikväll hoppas jag!

    SvaraRadera