måndag 28 november 2011

Fortfarande rutten...

Nej, känner mig inte ett dugg mer munter än vad jag gjorde igår kväll.
Fick lite extra i skolan som gjorde att det snarare gick åt andra hållet. Men men, det är bara att bita i det sura och göra det. 

Hur som helst så kollade jag runt lite här hemma utomhus innan jag åkte i morse, för att se vad blåsten ställt till med. Det var faktiskt inte så farligt, men fyra av våra buxbombuskar hade vinden ryckt upp. De grävde Christian ner nu i eftermiddag. Så nu ser det ok ut här igen. Några träd hade rasat över vägen när vi tog oss till Viskadalen, redan uppsågade dock, men det är lite otäckt att se vad vinden kan ställa till med. Men det var ju inte i närheten av vad som var när Gudrunstormen drog förbi, jösses som det såg ut då... Var det 2005? Tror det. 

Nu ska jag sitta en stund med lite bildbeskärning, längesedan nu! Kul och avkopplande. Det och lite glögg, så ska jag nog sova gott inatt!

En ännu obeskuren bild på Elin och Baltazar från http://stalltjejor.blogspot.com

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket får att du länkat oss,ska vi göra ett länkbyte snart?
    Tack ännu en gång,P.S har fått bilderna nu!
    kram//Elin

    SvaraRadera
  2. Vassego :)
    Men jag är lite nyfiken på vad som menas med länkbyte ;)
    Hoppas du blev nöjd med bilderna! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!Jag är jätte,jätte nöjd med bilderna!
    Länkbyte är när du skriver ett inlägg på din blogg där du länkar vår blogg,och så gör jag & Linn likadant!
    Kramar från oss!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du är det!!
    Aha, nu är jag med! Kan vara kul!!
    Kram på er!

    SvaraRadera