lördag 5 november 2011

Vilken härlig dag!!

Igår var det en härlig dag som spenderades med Anna!
Vi började med en halvtimma thaimassage, det var det skönaste jag vart med om på länge!!! Det får bli mer av den varan kan jag lova! Ryggen mår så mycket bättre efter detta så ni kan inte ana.

Vi fortsatte vår dag med att vandra omkring i stan, jag fick köpt en julklapp till mamma, har en på gång till pappa, sedan är det bara Christian kvar, det ni!! Har aldrig vart så tidig med julklappar någon gång :)

Efter att ha gått runt i lite affärer så började hungern göra sig påmind, så det blev ett besök på ThaiSilk, åh så gott det var!! Mätta och belåtna så vandrade vi vidare på stan, kollade runt lite var stans, tills det började dra lite i fikatarmen ;) Så smaskig fika blev det, och efter det var vi så slut att vi valde att vända hemåt.

Vi hann prata om det mesta under alla dessa timmar, och jag tror jag talar för oss båda när jag säger att dagar som denna är som balsam för själen!!

Så Tusen Tack bästis för en alldeles underbar dag!! Bamsekram!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar