onsdag 24 april 2013

12+5 blir... 42??

Nä riktigt så kass är jag inte på att räkna, men det känns så när papperna med alla övningsexempel tas fram. Jag har till och med under några få dagar lyckats slarva bort några av papperna med räkneexempel, jag är hopplös... De och en hel del andra papper, sådana måste-ha-papper... Så det tog jag tag i när jag kom hem vid lunch. Har röjt i hela skåpet och nu är det betydligt bättre! De saknade papperna är återfunna, så nu har jag ingen ursäkt vad det gäller att sätta igång med läkemedelsberäkningen, tentan är ju trots allt på tisdag... ojoj, hur ska det gå?!?! Jaja, jag kommer att göra så gott jag kan, just denna tentan är det helt ok att göra omtenta på, dels för att jag känner att jag inte förstår matte, och dels för att om jag får göra omtenta på den så kommer jag att lära mig mer. Så visst finns det en fördel med omtentorna, man lär sig mycket mer än om man bara gör en tenta!! Så farmakologin som jag är övertygad om att jag kommer att få göra en tredje gång, tja, jag borde ju bli expert i området ;) 

Vart hos hästarna ikväll, hämtat lite energi, och nu laddar jag mentalt för att komma igång med allt ;) Vi får se hur det går, skulle behöva en spark i ashlet tror jag för att verkligen komma igång igen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar