tisdag 9 april 2013

Lugn för själen!!

Det är så härligt att gå ut med hästarna nu, de är så harmoniska och nöjda, och man känner sig så lycklig när man är med dem!
Gårdagens lite lugnare promenad i skogen var rena avkopplingen, naturen visade sig från sin bästa sida och vi gick där och bara filosoferade och samlade energi. Idag började vi dagen med en promenad bort till golfklubben, inte så långt, dels för att de faktiskt fått gå en massa den senaste veckan och behöver något lugnare emellanåt, de är trots allt fortfarande i startskottet när det gäller igångsättning och så hade vi inte jättemycket tid på morgonen heller. Så hellre att det blir en kvalitetspromenad än att stressa. 
Och jag kan inte mer säga an att detta var nog den mest perfekta starten på dagen man kan ha. Så underbart!! Har var glad och lycklig hela dagen idag :)

I morgon ska dom få vila helt, Gunilla är på tjänsteresa, så jag tar stallet och pysslar med dom. Jag ska äten en vända till Borås, jag ska hälsa på bästa Anna och hjälpa henne lite med sin fina dunderklump!! Ska ta med mig kameran, så ska ni få se på en fin häst!

Vackra Descarada på gårdagens promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar