fredag 19 april 2013

Inte så mycket bättre idag...

Nä. Men fler ljusglimtar dock.
Pausade totalt från allt vad plugg hette och åkte till Anna och hade en mysig förmiddag, hjälpte henne Med Dunder och även jag fick rida en stund :) Hur kul som helst!! Sedan blev det lite fika hemma hos Anna och djuren, och att få prata om allt och  inget med en vän är helt underbart för själen!! Vi passade på att ta en vända till Hööks, bara för att få plocka lite i alla de fina grejerna, och drömma lite ;) Det enda som fick förja med hem var ett grindhandtag, haha ;) 
Väl hemma igen så sjönk humöret drastiskt hur jag än försökte hålla det uppe. Läste sedan hala eftermiddagen, ända tills det blev dags att åka till stallet. Snurrig som få fick jag mockat, Gunilla, stackaren, fick kolla så jag gjorde det jag skulle, typ som att stänga boxdörren till Descarada när jag gick därifrån.. Nej, jag var inte riktigt att lita på ikväll!
Vi gick ut en kortpromenad bara, i skogen, grusvägen är avstängd, pga tjälskador. Mötte en älg som hästarna var tvungna att blänga på, men det var inte så farligt. De blev lite snurriga, men i övrigt hur duktiga som helst! Så stolt över våra fina hästar!! 
Hur som helst, i morgon är det dags för omtentan, och när jag gjort den ska jag koppla av. Det är verkligen läge för det, annars kommer jag inte orka. Känner mig totalt mentalt slut. Usch, gillar inte den känslan... Så ja, den som kan tänka sig att hålla en tumme i morgon fm, gör gärna det, behöver alla tummar jag kan få för att få denna tentan att gå ihop!!

Fina Dunder!!

2 kommentarer:

  1. Du kommer fixa det galant!!
    Vi håller alla tummar & tassar här hemma:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla ni!! Nu gick det väl inte så särskilt bra, men men, får ta nya tag :)
      Kramar på er!!

      Radera