lördag 13 april 2013

Slöslöslöslöslö...

Precis. Slö är jag.
Jag gör just nu inte många knop, men har gjort innan idag i alla fall ;)
Började dagen med en promenad med hästarna, en 50 minuters, där vi traskade på större delen av tiden i rätt raskt takt. Att det var så gott som rakt uppför stora delar av vägen stoppade oss inte, eller jo, för korta andningspauser, haha ;) Till och med Descarada uppskattade våra små pauser, Minerva hade hellre sett att vi sprang uppför alltihop, men nänä, där går gränsen ;) Vi fick ta det lite lugnare på några sträckor där det fortfarande var isbelagt, hästarna har ju bra fäste, men för oss är det värre, så det var lite letande vart som var bäst att sätta fötterna. Det känns som att kondisen börjar bli lite bättre nu, på både oss och hästarna, skönt att märka av lite resultat, motivationen växer då :)
Sedan fixade vi stallet och efter det blev det en vända för mig till ridskolan och kollade på hoppclearrounden. Och efter lite pyssel hemma så landade jag i soffan, har kollat på några avsnitt av Sofias Änglar på playkanalen, skulle vilja se Greys Anatomy med, men då får man betala, och där går min gräns! Måste ta tag i teven som inte funkar som den ska, det är störande, jag är lite av en tv-nörd! Vill mer än gärna ha teven igång i bakgrunden till det mesta jag gör..
Har letat fram mina papper som jag måste läsa på till omtentan som äger rum nästa vecka med, men har inte kommit mig för att läsa dem riktigt än. I morgon måste jag ta tag i det... Farmakologi står på schemat, helt ok ämne, men grymt tråkigt att bara sitta och läsa!! Jaja, bara att göra...
Men nu närmast vankas det middag. Grillat! Ska bli gott! 
Ha en trevlig lördag allihop!!

Nu bör det inte vara långt kvar till det är dags för detta :) Inte omöjligt att vi är där om ett par veckor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar