söndag 28 april 2013

Åsså vare sönda igen

En helg är till ända återigen. Och som vanligt kändes den alldeles för kort. 
Vad hanns med? Kommer knappt ihåg. Fast jo, det gör jag väl, men det känns som att det skulle vara mer!! För vad har jag gjort? Vart i stallet samt räknat läkemedelsberäkning. 
Jag började denna underbara dagen med att vara hos hästarna, en promenad 45 minuter rakt upp för backarna, och tillbaka, det tog kan jag lova! Descarada var superpigg och travade jämte mig upp för backarna en bra bit. Jag kan lova att jag var tvungen att hålla ett bra tempo, vi fick stanna och vänta in Gunilla och Minerva med jämna mellanrum, haha ;)
Bra för fläsket, mer promenader!!

När jag kom hem gick vi ut på promenad med katterna, mycket uppskattat!! Inte första promenaden för året, men lika uppskattat som om de aldrig hade vart ute innan ;) 
Sedan fick det bli resten av dagen i soffan med alla övningspapper. Har suttit nästan hela tiden från 12 till 20 ikväll, med ett par få avbrott för lite mat, och nån enstaka luftpaus på någon minut ute i solen. Hjärnan är mör nu, MEN vet ni vad?? Jag tror jag fattar grejen nu!! 
Inte allt, men en hel del!! Började röra ihop allt nu så, jag la ner för idag. Jag har morgondagen på mig med, och ska verkligen ge hela morgondagen åt läkemedelsberäkning, för jag ska verkligen ha en chans på tentan på tisdag!! Vi får ha max ett fel, och skulle jag klara detta så kan ja lova er att jag ska fira på något sätt. Jag vill, jag kan, JAG SKA!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar