måndag 22 april 2013

I min egna värld

Precis så har min känsla vart idag, jag har vart helt i min egna värld. Haft noll koll på vilken dag det vart, försökt hänga med på föreläsningen, men nä, det gick ju sådär! Hemma igen så fick jag inget gjort. Fick inse att det var en sån dag bara. Fick gjort lite nytta, dammsög i alla fall, innan jag äkte till stallet och fixade. Det är bra för hjärnan att stå och mocka, den får en paus i allt, och utan att man behöver koncentrera sig på vad sortera tankar och så vidare, bara låta dem röja fritt i skallen. Rätt skönt faktiskt! 
Tog in hästarna (två lortfior idag!!) och pysslade lite, myspys! Nattade dom och åkte hem och åt mat, nu laddar jag för att gå igång och göra frukostmackor tills i morgon, sparar på varenda minut på morgonen ;) Släpper ut hästarna vid halv sju i morgon så det blir en lite tidigare morgon än vanligt!

Mmmm, lera!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar