onsdag 10 april 2013

Uppe i sadeln igen, äntligen!!!

Idag var jag och hälsade på Anna och alla djuren, katterna (bonusbarnen Sivan, Sally och Penny) har jag längtat efter jättemycket!! Och så fick jag träffa Dunder (heter Zigge egentligen, men smeknamnet gör sig väldigt bra på honom ;) ) för första gången, och så hjälpte jag Anna lite. Dunder är en helt underbar häst, jag är kär i hästrackaren, så mysig!! Och så fick även jag sitta upp och rida!! Snacka om lycka, glad ända in i själen!!! dunder är en kanonhäst, han har mycket kvar att lära, men har har fina förutsättningar att bli riktigt trevlig i dressyren!!
Tack Anna för att jag fick låna honom en stund!! :)

Några när jag rider (ja jösses så mycket jag måste träna på sitsen!!) :)




Och några när Anna rider :)



Snyggingen himself :)


Sist men inte minst... fast... jo minst ;) har vi Dunders polare Sven :)


4 kommentarer:

  1. Jag är alldeles rusig av lycka efter gårdagen och första träningen med Dunder. Tusen tack bästa Victoria <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad roligt!! Jag blir ju alldeles glad med nu ju :)
      Jag är fortfarande alldeles lycklig jag med fortfarande sedan jag fick rida honom igår!! Kram bästa Anna <3

      Radera
  2. Vad fin han är, Dunder!!
    Sven är ju oxå supersöt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dom supercharmiga båda två!! Anna har verkligen hittat en toppenpålle!

      Radera