onsdag 7 januari 2015

Det är gjort

Allt är klart nu. All Descaradas utrustning och nu ren och hel, och hennes box är tömd och skurad.
Konstigt nog känns det lite bättre nu. 
Det är väl så, för att kunna gå vidare med nästa kapitel måste det dessförinnan avslutas. 
Visserligen kan jag inte tänka mig att hon någonsin kommer bli ett helt avslutat kapitel, det kommer inte att gå, men det kommer bli lättare att gå vidare. Just nu känns det såhär i alla fall. Vi får väl se hur det artar sig. 
I morgon är sista dagen på praktiken, och det är jag nere för. Detta har vart det bästa tiden under hela utbildningen, helt grym. Hoppas på att jag får vara med och se mycket imorgon, att jag får åka på sånt jag inte vart med om så mycket, det har vart en hel del intressanta körningar, många har jag vart med på men jag har ju inte kunna åka med på alla ;) Så hoppas på lite mer sånt imorgon. 
Nu ska detta inte misstolkas, jag hoppas naturligtvis inte att det ska hända tråkigheter med folk, men det händer trots allt, och jag vill vara där. Och de där lite mer vanligare körningarna, de är inte att förakta på något sätt, men det är guld värt att få en så stor bredd i vad man sett som möjligt. 
Men som sagt, sista dagen är imorgon, så nu är det minsann dags att hoppa i säng, så, god natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar