onsdag 21 januari 2015

På söndag önskar jag en tumme!

Kl 10 är det dags att plocka upp Gustaf på kliniken och åka till Papi Roul för att besikta honom!! Då får ni allt hålla tummarna!!
Jag har svårt för att tro att det ska vara något, men han är 18 år gammal, så nån skavank kan vi ta om han har det, bara det inte är något allvarligt. 
Jag försöker trots detta inte få upp förhoppningarna, för finns det något stort kommer jag bli så vansinnigt besviken. Men det ska väl gå vägen, eller hur?? 
Det känns som att Papi är den rätta, och jag vill verkligen att han ska komma till oss. Han kommer aldrig kunna ersätta Descarada på något sätt, men det finns gott om plats för en ny vän i hjärtat och jag tror inte att hon skulle ha något emot det!
Gah, tiden går så långsamt... hallå söndag, komsi komsi!!


2 kommentarer: