tisdag 27 januari 2015

En snabbuppdatering!!

Svingar in här väldigt snabbt, mest bara för att säga att Papi är en helt underbar häst!! 
Han växer hos mig för varje stund jag är med honom i stallet, och längtar till det är dags för att sätta igång och arbeta. Nu står lära känna varandra högst upp på schemat, det är av största vikt tycker jag!!
Men mer än så här blir det inte ikväll, jag ska i säng, imorgon är det stall tidigt, ska fixa allt så det är klart för insläppet på kvällen sedan, för att sedan skriva på c-uppsats resten av dagen, aptråkigt, men ett ont måste... åh, måtte denna terminen gå fort... Och bara för att avslöja en sak till, det kommer att bli en intervju på Östras akut, ska bestämma tid nästa vecka när chefen är tillbaka från semestern!! Och ytterligare en intervju ska bokas in, på den avdelningen jag var och hälsade på i fredags, det ni!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar