torsdag 15 januari 2015

Det blev svart...

Jahopp, vi har haft strömavbrott i flertalet timmar här idag. 
Inte helt praktiskt, för satt med ett examensarbete som skulle in... Som tur var så gjorde vi detta i grupp, så kunde koppla upp mig mot nätet med mobilen, lite batteri kvar på datorn och fixa till så det jag hade skickades till Liselott som fick ta över spindeln i nätet-grejen från mig. Det var tur jag fick iväg det, för sedan släcktes även det mobila nätet ner... Men.. Det kom in i tid! Det ni!! 
Men fy fasen, nu har det väl ändå blåst klart?? Hur mycket mer storm ska det behöva bli denna vintern?? Tycker det räcker nu.
Strömmen är tillbaka nu, men nu är det dags att hoppa i säng och försöka få lite sömn inför examinationen imorgon, ska alltså trotsa min högst obekväma huvudvärk som inte berörs för fem öre av att jag stoppar i mig huvudvärkstabletter, det och mina bultande bihålor, ska bli så lätt så. 
God natt!

Åh, vad jag längtar till en ljummen sommarkväll nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar