fredag 27 januari 2012

Ett dåligt beslut...

Ja, men allt kretsar ju runt mina skruttiga knän då, känns det som.
Vansinnigt irriterande. Har fått för mig att dra mer på värktabletterna, till två om dagen. Just ikväll känns det som ett riktigt taskigt beslut! Jaja, så kan det gå...
Har på mig mina Back on Track skydd, de ger en ok lindring, det är bra. Hade tänkt att de skulle ta och ersätta värktabletterna så småningom, hoppas! För jag är inte förtjust i att stoppa mig full med tabletter inte...

Hur som helst fick jag en toppenstart på helgen, en tur på Minerva! Underbara häst, så trevligt att sitta på din rygg! Fortsätter helgen i samma anda, tar en runda båda lördag och söndag om alla planer håller sig så som vi tänkt! Kanske kommer Becky följa med ut och fota lite på vår tur på söndag, nice! 

 En alldeles jätteliten Sunny men mamma Doris!

2 kommentarer:

  1. Det är en svår balansgång det där, man vill ju inte ta mer tabletter än nödvändigt men samtidigt funkar ju inte livet om man har ont jämt.

    Bilden är alldeles bedårande <3

    SvaraRadera
  2. Nä, det är ju det... Får försöka hitta en bra avvägning på detta!

    Visst är den, mina älskade tjejer!! <3

    SvaraRadera