fredag 20 januari 2012

Varför har jag inte kommit på detta tidigare??

Fick en liten snilleblixt ikväll, och rotade fram mina gamla BackonTrack benpaddar som jag haft till hästarna, och ett par benlindor (hittade ett par vita, snyggt ;) ) och lindade om mina knän med detta. Hur gott som helst!! Varmt och skönt blev det, och det gör inte riktigt lika ont med dessa på! Tror att det kan komma att bli ett par riktiga BackonTrack knäskydd till mig, det är aningens klumpigt med stora hästpaddar lindade runt benen ;) 

Igår spenderade jag en härlig stund på Minervas rygg ute i skogen, tillsammans med Gunilla och Kola. Och i morgon blir det en sväng till :) Då hänger Jossan med på Kola, kul!! Men det sägs på väderprognoserna att det ska snöa i morgon, jaja, det går väl det med.
Måste upp tidigt med, har jouren på ridskolan imorgon, har glömt att avsäga mig den... Har velat vara kvar i jouren tills nu, för det är mysigt, men nu har jag ju Minerva och Gunillas stall, och för mig blir det alldeles lagom!

Vad det gäller dagens äventyr så avvek jag lite från vad som brukar göras på en fredag. Började dagen med en sväng hos läkaren, mer smärtstillande för knäna och remiss till ortoped igen, för att påbörja utredningen av höger knä och se varför det vänstra blir sämre. Sedan hem och gosa lite med alla katter för att sedan bege mig till Ullared för en shoppingrunda :) Tacka vet jag presentkort, man kan handla utan att få dåligt samvete!! Fick med mig en hel del saker hem, nöjd med inköpen :) Det bästa är att jag har fortfarande kvar på presentkorten, så det kan bli en sväng till utan problem, najs!! 

Men skit, jag har glömt att hänga upp tvätten... ja, bara att göra, sedan blir det sängen, så god natt!

Rida i snö är ändå rätt mysigt :) Jason och jag för några år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar