lördag 7 januari 2012

Tjatter...

Alla tre katterna har börjat löpa, trots p-piller, och det är ett väldans liv här!!
Väcktes av dom inatt, hoppas det ger med sig snart, de har fått sina piller som de ska... Men men, ibland blir det så, men inte alla tre samtidigt dock...

Har gjort nyttiga saker idag, hjälpte mamma och pappa med att köra skräp till återvinningsstationen, sedan körde vi två fulla gallerkärror hemifrån oss. Skönt! Men det finns fortfarande skräp kvar, men inte så mycket i alla fall! Sedan fortsatte jag med mitt dagliga "nöje", skrapa färg i taket. Det går sakta men säkert. 

I morgon blir det ju en tur på Minerva, det ska bli väldigt kul! Och så blir det sadelprovning på Spice med någon gång under dagen. Och förhoppningsvis är det lugnare här hemma, att katterna sansat sig lite! ;)

Nä, tar väl och fortsätter med att glo på teve, har inte så mycket annat för mig just nu. Rätt trist, men så är det ibland!


6 kommentarer:

  1. hej jag har gjort en ny blogg,skulle du kunna kolla in den?:)
    http://elinnlambert.blogg.se

    SvaraRadera
  2. hehe jag kan aaaana hur det låter!
    Hur är det med p-piller till katter? ska de ta det varje dag? Mina är kastrerade, vet inte vilket som är bäst om något nu kan vara det:-)
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Detsamma till dig! :)
    P-piller får de en gång i veckan, som tur är!
    Annars är väl kastrering det bästa (om inte avel är tanken), dels att man slipper stoppa i dem piller och att de slipper oron när de löper. Mina tjejer ska kastreras, har bara vart så mycket annat så det inte blivit av tyvärr.

    SvaraRadera
  4. Ojoj, jag känner med dig. Hoppas det inte håller i sig så länge så det kan bli lugnt igen :)

    SvaraRadera
  5. Haha, tre samtidigt, det är grejer det! Det höll i sig i ett dygn nästan exakt sedan blev det lugnt igen, skönt det!!

    SvaraRadera