tisdag 3 januari 2012

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det pappas födelsedag :)

Jajemen, idag fyller far min år! Grattis Pappa!!
Om en timme blir det kalas, ska bli trevligt!

Har vart lite piggare idag, känns verkligen som dunderstarten av penicillinet har gjort sitt. Skönt. Vart lite rastlös med, så har pysslat runt lite som jag orkat. 
Hade en träning för Alma och Klara i morse, det gick riktigt bra! Jag tog inte med mig kameran, kände att jag faktiskt inte orkade fota idag. Det blev en rätt kort, men väldigt intensiv lektion, och fast jag stod på backen var jag helt slut när jag åkte hem ;) Fick tvättat och diskat lite här hemma, och i eftermiddag blev det lite färgskrapande i taket. Herrejösses, detta kommer att ta tid... Om det inte vart för detta så borde det vart närapå färdigmålat nu... Suck. 
Men vad tusan, jag är inte sysslolös i alla fall ;)

Nu tänker jag ta och slappa lite innan kalaset, tror det behövs, så jag orkar vara lite social ikväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar