lördag 14 januari 2012

Finbesök!

Idag kom bonusgänget! Tycker det var längesedan de var här nu :)
Har myst bra med dem redan ikväll, och mer ska det bli! Alla tre har legat nerbäddade under ett gäng filtar, lite svalt i rummet under em. Nu när jag var och nattade dom hade det blivit bra i temperaturen så de hade lagt sig ovanpå filtarna, bra det! 

I morgon blir det förutom kattmys en tur till stallet, ska rida en sväng. Och fota tänkte jag! Hade ju vart smart om jag gjort det idag, så fint väder som det var. Men så långt tänkte jag inte! Men har fått fixat en lånesadel till Kola idag, så vi har något att rida i tills en bra sadel att köpa hittas. Härligt!

I morgon tänker jag även skrapa färdigt i taket med, så jag kan slipa (troligen behöver jag spackla med, blä...) men snart är det på rätt väg igen! Målartvätt efter det, och sedan är det bara att köra igång! Hade vart kul om det blev klart om nån vecka eller så, för då kunde ju bonusflickorna bo där inne tills det är dags för hemgång igen Men det kan jag nog glömma, så snabb är jag inte...). Hade vart mys att ha dem inne i huset, inte i rummet i ladan, även fast dom har det bra och verkar trivas toppen där. Om ni undrar varför dom inte är inne i huset jämte oss hela tiden är att de och mina katter inte kommer överens. Det är synd! Jag hade inte haft något emot att ha 6 katter här inne, åh, så mysigt det hade vart!
Jag? Kattnörd?? Jajemen :)

Finaste bonustjejerna Sally, Sivan och Penny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar