torsdag 12 april 2012

Busig pålle!

Ikväll tog jag och Berit och red hästarna på volten. De var glada och pigga!! 
Minerva var väldans laddad, hon busade på ordentligt! I traven blev det fört lite småbockande, sedan gick hon över till lite bakutsparkar ;) Öronen framåt och frustade och fnyste! Hon är så söt! Mellan dessa glädjeskutt så jobbade hon fint! Mycket sidvärts, det gillar hon! Hon kändes rak och smidig i kroppen, framåt och trots hopp och skutt, samarbetsvillig. Det är så roligt att rida denna lilla häst!! I morgon väntar en uteritt, hoppas vårvädret kommit tillbaka för att stanna nu!

Puss!

3 kommentarer:

  1. Idag promenerade jag förbi Minerva och Kola! Jag gick och såg några hästar och började undra varför de såg så bekanta ut, sen kom jag ihåg att jag sett dem på bild många gånger! Riktigt fina är dom, Minerva är ju snövit ju, typ =)

    SvaraRadera
  2. sv; Haha nix,svaret kommer snart!;)

    SvaraRadera
  3. Ebba, Ja visst är de fina! Och ja hon har en underbar färg!! Du får komma med någon dag! Kram!

    SvaraRadera