fredag 27 april 2012

Långhelg sägs det!

Jomen, nu är det dags för långhelg, väldans skönt må jag säga.
Jag tänker ta allt som det kommer, ska koncentrera mig på att komma igen, behöver rycka upp mig. Och tänker ta igen lite sömn, uppenbarligen har det vart för dåligt med den, för jag är trött som satan...

Jag har bara ett måste, det sista med B-uppsatsen ska fixas, men förhoppningsvis ska det inte vara så mycket. Annars har jag inte några måsten, men har saker att göra ändå. Men det är jag-vill-göra-saker.
Några av dem är hästarna och ridningen, så mycket fix med trädgården det bara går, underbart för själen! Jag vill även slänga in lite städning, har en tanke på att ta och köra rent alla skåp och lådor i köket (ja, det är nog något fel på mig ;) Men är man städnörd så är man ;) ) och städa altanen, hade vart gott att välkomna våren med det :) men om vädret inte kommer att tillåta utomhusgrejande så tänker jag nog ta och städa källaren, det behövs det med! 

Nä hörni, nu sliter jag mig härifrån för ikväll, ska fodra och släppa ut hästarna i morgon, ska bli mysigt!
Så God Natt på er!!

Sköna sommartid, du är efterlängtad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar