torsdag 19 april 2012

Tre löpande katter samtidigt är lite för mycket...

Jösses Amalia vilket liv det har vart på katterna under eftermiddagen. 
Sunny satte igång och löpa inatt, det går väl an, hon är ganska ok när det gäller det. Sällan hon löper och därför slipper just hon undan p-piller, känns onödigt när det inte är så farligt. Däremot så får både Beata och Doris p-piller, de är grymma på att löpa, har aldrig vart med om maken till löp! 
Vanligen fungerar pillren bra, de har bara löpt igenom en gång innan, när Sunny triggade igång dem med sitt löp. Så även denna gången. 
Meningen är att de ska kastreras, men en studentkassa är lite skral kan man säga, men hoppas på att det ska bli av snart. 
Att det inte blivit av innan är för att jag faktiskt inte bestämt mig till hundra, men nu har jag bestämt mig, i alla fall när det gäller Beata och Sunny. När det gäller Doris så finns det en liten tanke som gror så jag har inte riktigt bestämt mig när det gäller henne...

Just nu är det knäpptyst här, de har somnat i hög i bädden uppe. Man kan ju alltid hoppas på att Beata och Doris glömt av hela grejen när de vaknar igen ;) De är väldigt måna om lilla Sunny, de ser alltid till att hon har det bra, och säger hon något så lyder de direkt, haha! Så jag gissar på att det är vad hon har gjort när det gäller detta med ;)

Mina tre älskade tjejer!!

1 kommentar: