söndag 15 april 2012

Här var det lite dammigt!

Tre dagar sedan! Ni må tro att jag faktiskt haft lite bloggabstinens, hur konstigt det än låter ;)
Men ibland blir det inte annat än att det är massor av annat i livet som går före. Med facit i hand undrar jag lite hur jag lyckats klämma in det jag gjort dessa dagarna på bara dessa tre dagar. 
Det har varit ridning, två pass med tillhörande stallfix, ena dagen blev det galopprunda och andra blev på volten :) Och så vart det ett besök i Borås med mamma för att leta dynor till utemöblerna, det har vart en massa städ, förutom min vanliga städmani så vart två av småförråden är tömda, renskurade och fyllda igen ;) och det var ett 60-årspartaj med hemkomst kl två på natten, alldeles för sent för en kvällstrött mig.. Det har vart en vända till Ikea för möbelinköp till nyrenoverade rummet och därefter ihopmontering av ena möbeln (det tog sin lilla tid, men enveten som jag var skulle jag göra det själv) och den ena delen av den andra möbeln är uppackad och väntar på montage ;) Två dressyrlektioner med två ryttare i vardera, himla kul och duktiga var de allihop! Ansökningarna till högskolan är inskickade (tumhållning tack!) Och naturligtvis däckbyte, sista dagen för det i dag ju. Och så har jag avslutat helgen med styrelsemöte på ridklubben.
Så nu är jag redo för att ta helg ;) 
Men så väl är det inte, imorgon är det skolan som hägrar, bara att bita ihop att ta sig dit!
Men jag ska inte klaga, det har varit en rätt kul helg, trots massor med fixande :) Tar även och avslutar mitt påsklov med, inte tokigt att vara trettio år och ha påsklov minsann, så jag ska verkligen inte klaga! 

Ha en fin kommande vecka allihop, det tänker jag ha, tjing :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar