onsdag 4 april 2012

Ibland blir man glad av det lilla!!

Som idag, insåg att det faktiskt går bra med matten nu! 
Jag har inte vart någon som fattat matte på någon högre nivå innan, och jag kan inte påstå att jag gör det nu heller, men något har lossnat, för nu går det bra! Fråga mig inte vad som hände, det vet jag inte själv ;)
Hur det än är så har vi individuella planeringar och jag har fasat för min, jag har legat vansinnigt efter denna väldigt länge. För ett tag sedan började det se lite ljusare ut och jag släpade inte så farligt mycket. 
Tills nu.
Helt plötsligt ligger jag tre veckor FÖRE min planering!! 
Jag kan inte säga annat än att det är en stooor lättnad!! Helt underbart :) 
I morgon ska jag slå till med att göra ett av de två delproven som är kvar, vilket jag alltså inte skulle gjort förrän om tre veckor. Känns skönt, riktigt skönt!!

Ska nu ta och slänga mig i säng, en dag kvar då, sedan kommer det efterlängtade påsklovet!! Ska försöka hålla hjärnan hyfsat på skaft i morgon med då, kan visserligen bli trögt, för den har redan tagit påsklov ;) Men det är bara tre och en halv timme, så det ska nog gå ;)

God Natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar