tisdag 24 april 2012

En annorlunda belöning!

Kom att tänka på att jag nog allt kunde vara värd en belöning efter gårdagens matteprestation!
Funderade ett tag på vad det skulle bli... Vad belönar sig andra med? 
Något gott ätt äta, ett glas vin kanske, något nytt i garderoben eller något liknande. 
Men jag avviker lite från den ordinarie skalan ;) 
Jag tog mig helt enkelt tiden till att rensa ett land, haha!! 
Men jösses vad nöjd jag är för det nu! Det blev så fint! 

Är detta en pensionärsvarning kanske? Hmm, jo, så kan det vara ;) Men så länge jag är glad och nöjd så struntar jag helt i det! Så, nu tar jag och funderar vidare på hur jag ska organisera bland mina blommor i mina rabatter, har ett par land kvar som ska rensas, sedan får vi se vart allt hamnar! :)
Tjing!!

Denna rabatt är nästa på listan som ska fixas! Den blev bra förra året, det ska den bli igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar