söndag 8 april 2012

Jag vet inte det jag...

Kan börja med att säga att jag hade en toppenstart på dagen med en härlig uteritt tillsammans med Gunilla! Idag bytte vi hästar så jag red Kola, en liten rolig islänning det där!! Med våra dressyrplaner så har vi nog snart oss en liten dressyrhäst i henne med :)
I övrigt har jag inte gjort ett smack! Känns rätt skönt må jag säga, igår gick det i ett! Fast ett par maskiner tvätt blev det trots allt, men det sköter ju sig självt! Tur det! Julia var här en sväng med, klippte lite toppar på mig, och mamma fick sin frisyr fixad med. Blev kanon, tack Julia!

I morgon blir det ridskolan för hela slanten, ska vara funktionär på den regionala ponnyhoppningen. Försöker tagga inför detta, men det går inte så jättebra.
Usch vad negativ jag känner mig... Men men, får väl försöka muntra upp mig, ändra inställning, så blir dagen inte så lång. Hoppas på hyggligt väder. Hoppas även på trevliga ritter, trevliga ponnys, trevliga ryttare och trevliga föräldrar. Med det ska det nog bli en bra dag.
Så får vi tro att det blir. 
Med detta avslutar jag för idag, tjing!

Bild från en hopptävling jag fotat på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar