måndag 16 april 2012

Lyckliga katter!!

Finns det något roligare för katter än när det händer något nytt? Jag tror inte det ;) 
I helgen var det ju möbelinköp och de senaste dagarna har jag skruvat och fixat med dem. Och detta har ju varit otroligt kul tycker tjejerna! De klättrar, kollar, petar, krafsar och röjer runt i grejerna! De har urkul! 
Jag har låtit dem vara med hela tiden, om de inte får vara det så blir de bara frustrerade och muttrar utanför rummet ;) 
Den ena möbeln är helt klar, en dagbädd och katterna älskar den! De rejsar runt och klättrar omkring på den, samtidigt som de hjälper mig att skruva ihop sekretären ;) Snart är även den klar, sedan är det bara högskåpet som ska stå ovanpå den som är kvar. Sen så!! Snart är det klart! Lovar att bilder kommer! 

I morgon fortsätter jag med skruvandet tillsammans med katterna, både jag och dom tycker det är rätt kul :)


2 kommentarer:

  1. Åhh va härligt! Förstår att dem följer alltihop med spänning! :D

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Jajemen, det gör de allt! Och hjälper till efter bästa förmåga med ;)

    SvaraRadera