onsdag 6 juni 2012

Buskar...

Har suttit större delen av dagen och rensat i ölandstokhäcken. Nu är det nästan klart! Har nån meter kvar bara, men gav mig nu ikväll vid åtta ändå, resten lär ju inte springa ifrån mig ;)

Gjorde ett uppehåll för att åka till stallet, fixade där och sedan red jag och Julia ut en sväng. Lät hästarna springa på lite mer idag, det gillade dom! Bad Minerva jobba ordentligt i galoppen, och det gick kanon! Hon gjorde jättefina avsaktningar med! Så roligt!!

Jag och mamma tog en tur till Hyssna med, köpta lite blommor, ska plantera dem i morgon tänkte jag! Behöver lite blommor på trappan, ser somrigt och trevligt ut då :) 

I morgon är det näst sista dagen i skolan, blir väl inte mycket gjort, tror vi skulle städa i klassrummet. På fredag är det dags, kommer väl grina, det är jag rätt bra på ;)




1 kommentar:

  1. Hej igen!
    Jag menade på söndag tävlingen var (Gota)
    Kunde du komma upp och fota då? ;)
    kram!

    SvaraRadera