tisdag 26 juni 2012

Ögonen i kors...

Jomen, jag är trött som bara den. Att jobba dygn är lite tröttsamt. Speciellt när man inte får/kan sova på natten, har ju sovande jour. I natt blev det inte mycket sömn. När det väl var lite lugnt så kunde jag inte somna. Har rätt svårt för att sova någon annanstans än i min egna säng, men ibland måste man.
Lagom täppt i näsan och halsont med. Gött. Bara att ta. Försvinner fort hoppas jag!! 

Blev runtsläpad när jag kom hem med, av självaste gräsklipparen. Eller tja, det är väl fel uttryckt, det är ju inte direkt så att den driver själv, utan det är en liten söt variant man med alldeles egen kraft får putta runt på. Men det kändes så ;) Som tur var så körde Christian den åkgräsklipparen på de stora ytorna så jag tog finliret med lilla klipparen, men det tar en stund det med, ca en timme... Sen fick katterna gå ut på promenad, mycket uppskattat! Slapp i soffan nu med planer på att gå igenom några (läs mååååånga) foton och skicka iväg ett gäng. Så det är vad jag tänker göra nu, tjing!!

Söt-Beata på promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar