måndag 25 juni 2012

I väntan på...

Sitter och väntar på att det ska bli dags att åka till jobbet. Får inte mycket gjort när jag väntar på det. Har inte heller lyckats dra på mig bättre humör än vad jag hade igår, det är fortfarande surt. Men men. 
Något jag däremot lyckats dra på mig är en förkylning. Vansinnigt ont i halsen, näsan rinner samtidigt som den är täppt. Usch. Struntade i sjukgymnasten idag för det, tar det på torsdag istället. 

Var i stallet och pysslade och fixade, tog med mig lite tvätt hem. Lite vintergrejer som blivit kvar, dags att ge sig i kast med det nu. 
Kom hem och kollade in jordgubbslandet och till min lycka hittade jag två mogna jordgubbar, och de åt jag upp med en gång, hur goda som helst!! Ska nog bli några till om ett par dagar, flera är på gång att bli röda :)

Nä, nu får jag väl ta tag i mig själv, måste ju duscha innan jobbet. Suck.

Tror nog att det kan bli en ordentlig jordgubbsskörd i år :)

3 kommentarer:

  1. Om det är "mina" skott så kan jag berätta att vi fick en jätteskörd plantornas 2:a år...
    Kram / Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajemen det är det! De små skotten har blivit monsterplantor :)
      Kram!!

      Radera