lördag 16 juni 2012

Ponnyhopp och kattpladder

Idag har jag vart funktionär på ridklubbens lokala/regionala ponnyhoppning. Stod på banan större delen av tiden förutom en stund som veterinärassistent. Det är veterinärbiten jag tycker är det roligaste :) Freddy Wegelius var det idag som var veterinären, kul, har haft ute honom mycket hos mina hästar, och han är alltid rolig att prata och diskutera med. Allt flöt på bra idag, och det var klart redan strax efter ett. 

Anna dök upp idag på tävlingsplatsen, blev förvånad och glad! Alltid kul att träffa henne, underbara vän! Fluga var med, och som alltid var hon glad :)

Var ute med katterna länge i eftermiddag med, himla mysigt! Så dom tjattrar när man är ute med dom, de gillar det och det talar de om väldigt högt och tydligt!!

Nu blir det en lugn kväll som hägrar, känns behövligt! I morgon är det dags för tävling igen, banan och veterinärassisten för mig igen. Helt ok. Så nu laddar jag om lite!!

Finaste Fluga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar